Відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 (зі змінами), Положення про проведення конкурсів для призначення на посади державних службовців у судах, органах та установах системи правосуддя, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 05.09.2017 №2646/0/15-17 (у редакції рішення Вищої ради правосуддя від 26.11.2019 №3162/0/15-19 оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» в Попаснянському районному суді Луганської області та такі посади:
секретар суду - 4 одиниці,
секретар судового засідання - 1
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретаря суду Попаснянського районного суду Луганської області ( 4 посади)
Загальні умови |
|||||||
Посадові обов’язки |
- Своєчасно вносить до автоматизованої системи документообігу суду достовірні відомості в межах наданих повноважень, відповідно до вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, та забезпечує конфіденційність інформації, яка в ній міститься. - Виконує вимоги Інструкції з діловодства та є відповідальним за збереження процесуальних та інших документів, а також за нерозголошення інформації з обмеженим доступом, що міститься в них. - Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством. - Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів. - Здійснює розкладку розглянутих справ відповідно присвоєних номерів. - Веде номенклатурні справи суду. - Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів. - Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій відповідно до процесуальних кодексів України та Інструкції з діловодства. - Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ. - Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання відповідно до процесуальних кодексів України та Закону України "Про виконавче провадження", контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ. - Здійснює своєчасне внесення відомостей до автоматизованої системи документообігу суду про облік судового збору. - На виконання Закону України "Про виконавче провадження" виготовляє виконавчі документи та здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби. - Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи. - Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ. - Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду. - Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки. - Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку. - Здійснює прийом судових справ та копій фонограм на зберігання до канцелярії суду. - Доповідає старшому секретарю про дотримання секретарями судових засідань строків передачі справ до канцелярії суду. - Забезпечення своєчасного внесення до автоматизованої системи документообігу суду інформації про набрання судовим рішенням законної сили. - Виконує доручення керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду.
|
||||||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад відповідно до штатного розпису – 3524,00 грн. Надбавки, доплати та премії відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу»
|
||||||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстрокова |
||||||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2; 2) резюме за формою згідно з додатком 2-1, в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах; 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі. Документи приймаються до 28 лютого 2020 року до 15:00 години за адресою: 93100, Луганська область, місто Лисичанськ, вулиця Штейгерська, будинок 38, кабінет 3
|
||||||
Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування |
93300, Луганська область, місто Попасна, вулиця Суворова, будинок 6, кабінет 3 о 10-00 годині 10 березня 2020 року.
|
||||||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Консультант суду Матєй С.А. тел. тел. (0951011298), inbox@pp.lg.court.gov.ua |
||||||
Кваліфікаційні вимоги |
|||||||
1 |
Освіта |
вища, ступінь не нижче бакалавра, молодшого бакалавра у галузі знань права |
|||||
2 |
Досвід роботи |
не потребує |
|||||
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|||||
Вимоги до компетентності |
|||||||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||||||
1. |
Уміння працювати з комп'ютером |
вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel), бажаними є вміння роботи в автоматизованій системі документообігу суду Д3 |
|||||
2. |
Ділові якості |
діалогове спілкування (письмове і усне), вміння активно слухати, виваженість, здатність концентруватись на деталях, уміння дотримуватись субординації, стійкість, адаптивність, стресостійкість, вимогливість, оперативність, вміння визначати пріоритети, вміння працювати в команді |
|||||
3. |
Особисті якості |
ініціативність, надійність, порядність, чесність, дисциплінованість, тактовність, готовність допомогти, емоційна стабільність, контроль емоцій, комунікабельність, повага до інших, відповідальність, гнучкість |
|||||
Професійні знання |
|||||||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||||||
1 |
Знання законодавства |
Знання: 1) Конституції України; 2) Закону України «Про державну службу»; 3) Закону України «Про запобігання корупції». |
|||||
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Процесуальне законодавство, Закон України "Про судоустрій і статус суддів", Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Положення про автоматизовану систему документообігу суду |
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретаря судового засідання Попаснянського районного суду Луганської області ( 1 посада)
Загальні умови |
|||||||
Посадові обов’язки |
Здійснює роботу з документами з обмеженим доступом. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду. Перевіряє наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання. Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді. Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи. Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання. Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду. Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, що стосуються організації розгляду судових справ та дотримання вимог документообігу. |
||||||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад відповідно до штатного розпису – 3810,00 грн. Надбавки, доплати та премії відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу»
|
||||||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстрокова |
||||||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2; 2) резюме за формою згідно з додатком 2-1, в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах; 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі. Документи приймаються до 28 лютого 2020 року до 15:00 години за адресою: 93300, Луганська область, місто Попасна, вулиця Суворова, будинок 6
|
||||||
Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування |
93300, Луганська область, місто Попасна, вулиця Суворова,6 о 10-00 годині 10 березня 2020 року.
|
||||||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Консультант суду Матєй С.А. тел. тел. (0951011298), inbox@pp.lg.court.gov.ua |
||||||
Кваліфікаційні вимоги |
|||||||
1 |
Освіта |
вища, ступінь не нижче бакалавра, молодшого бакалавра у галузі знань права |
|||||
2 |
Досвід роботи |
не потребує |
|||||
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|||||
Вимоги до компетентності |
|||||||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||||||
1. |
Уміння працювати з комп'ютером |
вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel), бажаними є вміння роботи в автоматизованій системі документообігу суду Д3 |
|||||
2. |
Ділові якості |
діалогове спілкування (письмове і усне), вміння активно слухати, виваженість, здатність концентруватись на деталях, уміння дотримуватись субординації, стійкість, адаптивність, стресостійкість, вимогливість, оперативність, вміння визначати пріоритети, вміння працювати в команді |
|||||
3. |
Особисті якості |
ініціативність, надійність, порядність, чесність, дисциплінованість, тактовність, готовність допомогти, емоційна стабільність, контроль емоцій, комунікабельність, повага до інших, відповідальність, гнучкість |
|||||
Професійні знання |
|||||||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||||||
1 |
Знання законодавства |
Знання: 1) Конституції України; 2) Закону України «Про державну службу»; 3) Закону України «Про запобігання корупції». |
|||||
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Процесуальне законодавство, Закон України "Про судоустрій і статус суддів", Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Положення про автоматизовану систему документообігу суду |
|||||